sobota, 7. februar 2015

Enjoy the little things.

Po dveh tednih izpitnega obdobja, ki sta minila super hitro, imam odpisane tri  izpite, dva narejena, rezultate enega še čakam, eden pa me čaka še zadnji teden, trenutno pa sem si vzela par dni pavze, da se malo odklopim in se potem učim še za zadnje stvari. Sicer bi bila pavza še boljša, če se ne bi že stotič to zimo prehladila in zunaj ne bi bilo pol metra snega, sama pa bi raje ležala nekje na plaži s koktejlom v roki. Me pa danes čaka še najboljša večerja v domači Jesharni in pa žurka s sošolci iz osnovne šole, jutri pa grem po skoraj pol leta končno malo pogledati slovensko obalo, kjer verjameš ali ne, snega ne poznajo. Današnji blog pa o vseh pozitivnih stvareh, ki mi pričarajo nasmeh na obraz in pa vseh tistih negativnih, ki jih sicer ne maram, a moje življenje naredijo bolj pestro. ;)

                                             Pozitivne stvari, ki mi pričarajo nasmeh na obraz:

  • Jutranje sonce, ko odgrnem zavese. 
  • Nova čokolada. 
  • Ko začnem brati novo knjigo in sem kar naenkrat že na stoti strani, čeprav sem komaj začela. 
  • Ko po dolgem času ponovno vidim svoje prijatelje. 
  • In druženje s prijatelji. 
  • Ko ležim na ležalniku oblečena le v kratke hlače ter zgornji del kopalk in nimam nobene skrbi na svetu. 
  • Ko se moja ogromna družina zbere na kupu, 
  • Ko vidim svoje starše nasmejane.
  • Ko odpišem zadnji izpit. 
  • Ko prebrem dober blog ali pa samo najdem čudovit citat. 
  • Prvi skok v morje, po dolgi zimi. 
  • Vožnja z avtombilom ( hahha prišla sem od "ne bom delala izpita" do "obožujem vožnjo z avtom")
  • Pomlad in poletje ter vse povezano s tema dvema letnima časoma ( toplota, sonce, lahna oblačila)
  • Novo oblačilo. 
  • Krožnik poln hrane, ko sem lačna.
  • Spoznavanje novih ljudi.
  • Načrtovanje potovanja.
  • In potovanje samo.
  • Nepričakovan kompliment.
  • Ko nekomu ponudiš pomoč in se ti zahvali.
  • Ko se ti nekdo nasmehne brez razloga.
  • Ko vidim svoje ime podpisano pod prispevkom.
  • Ko ustvarim nov blog, o katerem že dolgo časa razmišljam.
  • Moji kratki lasje, čeprav mi večino časa štrlijo v vse smeri, ampak jih ne bi zamenjala za dolge. 
  • Ko mi zmanjkuje časa za vse stvari.
  • Ko najdem novo pesem in jo stokrat poslušam, dokler je ne znam na pamet.
  • Ko že stotič pojem eno in isto pesem na karaokah.
  • Smeh brez razloga.
                                                 Negativne stvari, ki me nervirajo:


  • Zima in vse kar je povezano z njo. (sneg, mraz, kidanje, mokre noge, prehlad)
  • Ko mi nekaj, kar si želim že dolgo časa, ne uspe.
  • Ko porabiš preveč svojega časa za osebe, ki tega niso vredne.
  • Da ljudje čez čas začnejo izkoriščati tvojo pomoč.
  • Ko se moram spravit učit, čeprav se mi ne da. ( okej vedno. :D)
  • Da preveč "jamram".
  • Ko imam občutek, da nisem dovolj dobra.
Pa sigurno bi se še kaj našlo, ampak se trenutno ne spomnim.

7 komentarjev:

  1. Super post. Sem ga kaj z veseljem prebrala. Drobne stvari, ki polepšajo dan. :3

    OdgovoriIzbriši
  2. oh čudovita objavica ! z vsako stvar se popolnoma strinjam in se ti pridružujem :)

    OdgovoriIzbriši
  3. iiiiiii:) kar polepšala si mi večer:) SUPER POST:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Res super objava, imam namen v kratkem narediti podobno hihi ;*

    xoxo

    OdgovoriIzbriši