sobota, 24. januar 2015

Beauty Sweeties bonbončki


V ponedeljek zjutraj, ko sem sama še sladko spala, mi je poštar pred vrati pustil paket, v katerem so je skrivalo pet vrečk bonbonov Beauty Sweeties Lepota še nikoli ni bila tako sladka. Prve vrečke je zmanjkalo v pičlih nekaj minutah in lahko rečem, da so me bonboni precej navdušili.


SRČKI Z OKUSOM GOZDNIH SADEŽEV
Prva vrečka, ki sem jo pojedla takoj, so bili drobni srčki z okusom gozdnih sadežev in lahko rečem, da so bili zagotovo moji najljubši. Mehki, želejasti, s koščki pravega sadja, lepe vijolične barve ( ja tudi barva me je navdušila, saj je vijolična ena mojih najljubših) in s pridihom jogurta so bili odlični in moram reči, da sem kar malo obžalovala, ko sem spraznila vrečko.


Ocena: 10/10

GRANATNO JABOLKO IN MALINA

Druga vrečka, v kateri so bili prav tako bonboni v obliki srčka in je tudi skoraj že povsem prazna, združuje srčke z okusom granatnega jabolka in maline in na začetku jih nisem imela preveč velike želje poskusiti, saj mi granatno jabolko nikoli ni bilo videti preveč okusno, a lahko rečem, da me je okus več kot pozitivno presenetil. Ponovno me je navdušila jogurtna mehkoba, predvsem pa mi je všeč, da so bonboni ravno prav sladki in ne presladki, čeprav to hitro privede do tega, da jih poješ preveč. ;) Tudi kombinacija teh dveh sadežev odlično paše skupaj.




Ocena: 9/10

PINK RDEČA POMARANČA

Vrečke s srčastimi bonboni so bile malo manjše, dve z bonboni v obliki zvedic pa malo večji. Prva, ki sem jo odprla, je imela na sprednji strani narisane pink zvezdice z okusom rdeče pomaranče. Okus rdeče pomaranče, se mi je vedno zdel preveč sladek in lahko rečem, da so tudi ti bonboni malce presladki. So precej lažje zvečljivi kot srčki, a sama imam rajši bonbone, ki niso presladki in imajo bolj jogurtasto zasnovo. A po nekaj bonbonih se navadiš okusa.

Ocena: 7/10

MANGO IN BRESKEV V OBLIKI SRČKA

Zadnja manjša vrečka, z bonboni v obliki srčkov v svoji notranjosti skriva okusne, mehke bonbone z okusom manga in breskve. Prav tako kot ostala dva okusa, so ravno prav sladki, čeprav mi sam okus manga ni preveč všeč, izboljša ga breskev. Še vedno so bili moji najljubši z okusom gozdnih sadežev. :)







Ocena: 8/10

BRUSNIČASTE ZVEDZICE

Zadnja vrečka, ki sem jo odprla danes, je prav tako v obliki zvezdic, okus pa ima po brusnicah in lahko rečem, da mi je bolj všeč kot tiste z okusom rdeče pomaranče. Okus je sladek, vendar ne presladek, saj imajo ob koncu kiselkast priokus, ki bonbone naredi res dobre.  Močno pa se čuti tudi okus brusnic, fino pa je tudi, da se bonboni kar stopijo v ustih.


Ocena: 9/10

Hvala moia.in in Beauty Sweeties za bonbončke, ki so mi polepšali te sive in z učenjem prežete dni!

C'est la vie

Ni komentarjev:

Objavite komentar