sreda, 17. september 2014

Po treh tednih ...

Najbrž se tisti, ki me še berete, sprašujete, kam sem izginila. Še sama ne vem kam.. nekako se ves čas nekaj dogaja. Pa od učenja za zadnji izpit, ki je mimogrede končno narejen, in s tem tudi zaključen prvi letnik novinarstva! :D Pa do še nekaj počitniškega dela, ki se bo letos (upam, da) potegnilo še v september. Seveda pa ni manjkalo tudi nekaj zabave, Škofjeloška noč, seveda pa  ponovno pa smo prevzeli oder v našem pubu, kjer smo se v soboto udeležili karaok. Tokrat v odlični družbi mojih dveh sestričen in fanta ene izmed njih. Pa branja Da Vincijeve šifre, ki je bila en teden pred izpitom precej bolj zabavna kot branje študijske literature. Na polici me čakajo še Angeli in demoni, samo kaj ko pred vrati ni nobenega izpita in potem nekako ni časa za branje.

V naslednjih dneh me čaka še pisanje nekaj prispevkov, ponovno so se mi začele pevske vaje, včeraj smo imeli prvi sestanek pred študijskim letom z našim novinarskim društvom, v naslednjih dneh naj bi še malo delala, v oktobru nas čaka ogromno brucovanj, nato pa do konca leta še nekaj projektov in festivalov o katerih vam več povem, ko tudi sama kaj več izvem. Ker sem se odločila, da se začnem malo bolj kulturno izobraževati, sem se vpisala tudi v MGL, kjer me čaka par predstav.
Novega študijskega leta se že precej veselim, ampak kaj ko me muči konec poletja, letos še toliko bolj, saj pravega sploh ni bilo. Manjka mi sonca in toplote, dnevi pa se vedno bolj krajšajo. Ne vem mogoče, pa med letom nekam izginem za par dni, da se naužijem sonca, iščem samo še nekoga, ki bi želel iti z mano. ;)

Aja pa nekako sem si naredila še en tatu. ;)
Tatu št. 2

Inspirational quotes

Super knjiga!


Spomini na dolge, rdeče lase.

Študentski abonma v MGL.

Frozen Yogurt.



2 komentarja:

  1. Super tattoo, na pravem mestu, tudi jaz sem si ga naredila pred enim mesecem :) tukaj je slikca, kjer še ni bil zaceljen https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1697226533835825&set=a.1413409092217572.1073741825.100006454853925&type=1&theater

    OdgovoriIzbriši