sreda, 2. april 2014

It's not about the destination it's about the journey: How I Met Your Mother Finale

In sem dočakala tudi zadnji del svoje najljubše serije Kako sem spoznal vajino mamo.
Če še niste pogledali zadnjih dveh delov naj vas opozorim, da bo tale blog ogromen spoiler, zato vas raje ustavim tukaj, da se ne boste kasneje jezili name.
Moje mnenje o finalu devet let dolge serije, v kateri se vse vrti okoli iskanja matere Tedovih otrok, je.. neopredeljeno. Naj omenim le nekaj stvari, ki so me zmotile:
Prva stvar:
Celotna deveta sezona je bila posvečena poroki med Barneyem in Robin, nato pa smo v dveh minutah predzadnjega dela ugotovili, da sta se ločila??? Zakaj ste potem celotno sezono posvetili poroki, če na koncu to ni imelo nobene zveze s celotno serijo?
Druga stvar, ki me je zmotila še bolj, je bil prikaz matere. Glavna oseba o kateri govori celotna serija, devet let iskanja ženske, ki bo končna prava za Teda. Ampak ne zaslužila si je mogoče ubogih petnajst minut v zadnjih dveh delih!!! Res je, da so že skozi celotno deveto sezono prikazali njuno zaroko, rojstvo otrok, v zadnjih dveh delih pa tudi njuno poroko in na koncu njeno težko bolezen, zaradi katere umre!!! JA, ženska ki jo je ted iskal celo svoje življenje, ki je bila njegova sorodna duša, umre!! Kar izvemo v zadnjih petih minutah serije, ko pokaže Teda, ki pred svojima otrokoma zaključi zgodbo o tem kako je spoznal njuno mater. In kaj odvrneta otroka? Da jima je zgodbo povedal samo zato, da jima je pokazal, da je še vedno zaljubljen v njuno teto Robin!!!!
Pričakovano ali nepričakovano na koncu je volk sit in koza cela in Robin in Ted sta ponovno skupaj. Nekako bi morala predvideti, da bo prišlo do tega, saj se je celotna serija vrtela okoli njegove ljubezni do Robin, kljub vsem ženskam, ki jih je spoznal v svojem življenju. Pri tem sem še vedno neopredeljena in se ne moram odločiti ali mi je všeč, da sta ponovno skupaj, ali bi raje videla, da bi bil Ted z mamo.
Zadnja stvar, ki me je zmotila pa sta bila spremenjena karakterja Barneya in Robin. Barney se je pred našimi očmi iz ženskarja, ki položi vsako žensko, spremenil v človeka, ki se je bil pripravljen spremeniti zavoljo ljubezni do Robin. In kakšnega so ga prikazali v zadnjem delu? Kot največjega ženskarja, ki položi vsako žensko. Kot da se tistih nekaj sezon vmes sploh ne bi zgodilo!! In Robin? Tudi ona se je bila pripravljena odpovedati karieri zavoljo ljubezni do Barneya in v kaj so jo spremenili? V karieristko, ki nikoli nima časa za svoje prijatelje.
Še vedno nisem opredeljena in najbrž nikoli ne bom. Prebrala sem veliko mnenj o finalu ene najbolj kultnih nanizank in večina ljudi je bila resnično razočarana. Mi je pa ostal v spominu komentar: Zaključek ni bil pravljičen, ampak resničen. In s tem se strinjam. Življenje ni pravljica in nikoli ne bo, kar me je naučila tudi ta serija.
Na koncu naj dodam le še to: 9 let smeha, 9 let joka, 9 let Legend... wait for it.. Dary momentov, 9 let rumenih marel, 9 let nothing good ever happens after 2 am, 9 let resničnega prijateljstva, 9 let edine serije, ki me je kdaj spravila v jok in 9 let serije, ki me je nasmejala, ko sem bila najslabše volje.
Serija, ki me je naučila, da je prijateljstvo ena najpomembnejših stvari v življenju poleg ljubezni.

Thank you gang for amazing nine years, it truly was LEGENDARY.

















2 komentarja:

  1. Si kar dobro opisala. Jaz mam tudi mešane občutke glede konca. Res mi ni jasno zakaj njegovo tako veliko ljubezen v zadnjem delu najdejo, poročijo in "ubijejo". :S In cela zadnja sezona o namenjena poroki.. Potem se pa ločita?! Aaaaa.. In naj povem, da meni nekak ni blo všeč, da je bil z Robin na koncu :S Ne vem. Reees mešani občutki..
    Je pa blo zabavno teh 9 sezon:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja točno to!! vse to me je močno zmotilo, glede Robin in Teda pa se res ne morem odločiti, je pa očitno, da je bilo to pripravljeno od prve epizode naprej. :) bilo je super zabavno in res bom pogrešala to serijo. :/

      Izbriši