sreda, 29. januar 2014

Movies

Ekonomija pozitivno, štirje predmeti narejeni, enega še čakam, en izpit še jutri in sem opravila s prvim semestrom. Ker me čakata še dva tedna počitnic (no močno upam, da mi uspe narediti tudi te dva predmeta) ali pa vsaj kakšen teden, moram najti nekaj s čimer bom zapolnila prosti čas. Prvo na seznamu je branje knjige Hunger games: Catching fire, ki jo berem že približno dva meseca, drugo pa filmi! Pogledati moram cel kup filmov, ki jih še nisem (in ne takšnih, ki sem jih že šestkrat in jih znam že na pamet). Tako da vas puščam s seznamom filmov, ki me čakajo:
- Beneška kurtizana
- Ana Karenina
- The Great Gatsby
- Pride and Prejudice
- Stuck in love
- The Perks of Being a Wallflower
- Oz the Great and Powerful
- Frozen
- Vse Harrye Potterje (še razmišljam, če bi jih pogledala..)
-  About time
- ...
No ti so zaenkrat na mojem seznamu, ki se še dopolnjuje, če imate še kakšen predlog se priporočam. Mogoče mi uspe pogledati še 4. in 5. sezono Castla, naprej pa bom gledala še Modern family. Priporočam, Sofia Vergara je odlična!

NEVER LEAVE ME | via Tumblr

19 komentarjev:

  1. Predlagam ti film About time in The hunger games 1&2, če še nisi gledala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. About time je na seznamu, hunger games pa sem pogledala in čakam 3. :D hvala!!

      Izbriši
  2. Čestitke za ekonomijo:)..The Great Gatsby je pa resss carski film, Perks of being a wallflower pa moj osebno najljubši film, pomojem ti bosta všeč:DD

    OdgovoriIzbriši
  3. Harryje kr poglej :D drgač pa About Time je tak luštn, ta ti bo kul, The Great Gatsby najprej original poglej (Robert Redford, sicer ga še nism, sam baje je res dobr), The Bling Ring, Game of Thrones začni gledat :D 50-50 je tut dobr, Rain Man, pa zadnji trije Bondi :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Harry Potterja še nisi pogledala sploh ali boš samo obnavljala znanje filmov? :D Ker če še nisi, potem pa si se res upirala sistemu kar nekaj let, da jih nisi šla v kino gledat :P
    The bling ring, ki ga omenja Matevž pred mano mi je bil grozen, sori :D Se mi zdi, da cel film čakaš, da se bo nekaj zgodilo in je tista ura in pol prava muka..
    Aja in katero verzijo Pride and prejudice imaš na seznamu? Priporočam tistega s Keiro Knightley, znam film praktično na pamet, ker je krasen! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja realno še nisem pogledala nobenega harrya potterja. :D vem, čudna sem, ampak nikoli me niso preveč pritegnili. :D Pride and Prejudice pa seveda s Keiro Knightley. :P

      Izbriši
    2. Nism ji ga dal zato, ker bi mi bil všeč (mi ni bil), ampak ker sm se zgražu nad tem kaj delajo, pomanjkanje morale, itd. ;)

      Izbriši
  5. Ooo vi pa ste to nekak hitro zaključili z izpiti :) Blagor tebi in čestitke za narejene izpite.. Moji so se komaj začeli :/ Drugače pa The Great Gatsby in The Perks of Being a Wallflower sta res odlična filma :) Modern Family pa tudi jaz rada pogledam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. sem šla vse na prvi rok in sem danes odpisala zadnjega, vendar je možnost, da bom na tega morala še enkrat. :/ drugače pa hvala! :) bom pogledala. :)

      Izbriši
    2. Nam se je komaj zdaj začelo izpitno obdobje v ponedeljek :) Tak da trpljenje še sledi :) Ti pa kar uživaj v sproščanju :) In pa pusti se presenetit, mogoče pa si naredila :)

      Izbriši
    3. uf ja ti nic ne zavidam. :) imam tri narejene, tega pa upam, da bo sel skozi. :) kaj pa studiras, ce ni skrivnost? :P

      Izbriši
    4. Ni skrivnost :) Medijske komunikacije na Fakulteti za elektrotehniko, računalništvo in informatiko :) kaj pa ti? :) mogoče sem površna ampak nisem zasledila kaj študiraš:)

      Izbriši
    5. wow super. :D jaz pa novinarstvo na fakulteti za družbene vede. :))

      Izbriši
  6. čestitke za ekonomijo ! in vso srečo še naprej :) moj spisek filmov se z vsakim dnevom vse bolj in bolj daljša xD i feel you xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala!! :D sem že končala z izpiti, čakam samo še na rezultate od zadnjega. :)) hahhaha ja tudi na mojem se je pojavilo še nekaj novih. :D

      Izbriši
  7. Lepo enim, res ste hitro končali z izpiti :) Jaz imam še dva, pa komaj čakam da mine teh 14 dni do konca. Pride and Prejudice je bil meni odličen film, Frozen pa imam tudi jaz namen pogledati, mi še ni uspelo.. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. je kar fino ja. :D vso srečo, saj bo hitro minilo. :))

      Izbriši