torek, 21. januar 2014

Dream it. Wish it. Do it.

Odločila sem se, da bo letos moje leto čim bolj pustolovsko in adventuristično ter čim bolj zabavno! Ker pa od učenja (ogabne) ekonomije že stekleno gledam in si želim samo še tuša in tople postelje vas pustim s slikami. :)

Embedded image permalink

Embedded image permalink

Embedded image permalink

Embedded image permalink

Embedded image permalink

Embedded image permalink

Embedded image permalink

Embedded image permalink




Done. :D

Dream.

8 komentarjev:

  1. srečno z ekonomijo :)! pa dobri cilji :D!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala! upam, da bo za pozitivno. :D ja mogoče, mi uspe vse izpolniti. :P

      Izbriši
  2. Tudi jaz ti želim veliko sreče z ekonomijo, mene tudi še čaka makroekonomija bleki blek! >.<
    Drugače pa če te zanima, kje lahko uresničiš prvo željo ti lahko priporočim en hud plac oz. kraj, ker sem že sup-ala v avgustu (ali drugače rečeno paddleboarding--> imam tudi objavo iz avgusta s slikam) in če ne bi imela nič proti bi se ti kar pridružila :P ampak več o tem ko pridejo toplejši dnevi, sedaj nas baje še čaka ornk mraz in zima /:

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. je že mimo, zdej samo upam, da bo pozitivno. :D ja se spomnim te objave. :D najbrž bom probala že pri stricu, kar tukaj pri nas, drugače pa se seveda lahko zmeniva in greva skupaj. :DD ja seveda, komaj čakam poletje in počitnice. :P

      Izbriši
  3. všečen blogec :)!
    http://ninalavitaebella.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Tile cilji so pa res fajn. Jaz bi sicer za večino rabila kar precej več poguma kot ga premorem, ampak sup-anje pa letos obvezno pade. Že lani bi moralo, pa mi je splet okoliščin to preprečil. Upam, da tudi jaz najdem kak fajn plac.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. so kajne? o ja ga bo treba, ampak ker je eden od ciljev čim več poguma, upam, da mi uspe. :D

      Izbriši