sreda, 29. maj 2013

Vsak človek je zase svet..

Četrti letnik se je zaključil, od profesorjev smo se poslovili, sedaj pa je na vrsti... matura!! Moje življenje je tako trenutno sestavljeno iz psihologije, slovenščine, angleščine in matematike. Ampak saj bo šlo, moramo biti optimistični in se bo vse v redu izšlo.


Darilo za spičevalo





tattoo in cruciani zapestnice
Z novimi očali in brez ličil



Razredna majica
 
Za konec pa še misel oz. pesem, ki nam jo je prebrala razredničarka:
Tone Pavček: Pesem o zvezdah

Vsak človek je zase svet,
čuden, svetal in lep
kot zvezda na nebu ...

Vsak tiho zori,
počasi in z leti,
a kamor že greš, vse poti
je treba na novo začeti.

8 komentarjev:

  1. twe kokakole so super. sem dobila tudi jaz svojo. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa z očali in brez ličil in janez menart je car.!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. joj hvala. :)) očala so "nov modni dodatek", zaradi poslabšanja vida, ličil pa trenutno ne nosim, ker se doma učim. :)

      Izbriši
  3. Držim pesti za maturo in sem prepričana, da ti bo šlo odlično :). Potem pa naaaajdaljše počitnice na svetu, woohoo :)!

    xx
    http://gita-oddsandends.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala! ja slovenščina in angleščina bolj slabo kažeta, psihologija pa bo. :) ja komaj čakam! :D

      Izbriši
  4. Jaz pa svoje še nisem našla, mi je pa prijateljica prinesla kokakolo prijatelj :P in očala ti res pašejo!

    OdgovoriIzbriši