sreda, 20. marec 2013

Which one?



8 komentarjev:

  1. oboje je super. drugo izraža tvoj blogec.prvo mi je pa kot fotka boljša. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. sem bla že čist sigurna za C'est la vie, potem sem pa vidla, ta zgornjega in mi je tok všeč, da se ne morem odločit. :) k si ga nardim pokažem sliko. ;)

      Izbriši
  2. oba sta huda :D js bi takoj mela, če me ni blo tko strah xD drugač pa mogoče rajši prvega :)

    OdgovoriIzbriši
  3. sei
    bom najbrž prvega, ker drugi mi je bolj primeren za na ramo, kot pa
    roko. :) sei je mene tud mal strah, ampak si ga res želim.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zanimivo. Sta oba lepa ampak jaz sploh nimam želje po tatujih. Če že bi kakšnega, bi mi mogel ogromno pomenit pa minimini bi bil in zelo dobro skrit. (:

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. sama pa imam željo že približno eno leto in si ga nadvse želim. :) in končno se mi je želja izpolnila. :D

      Izbriši
  5. Oba sta huda ampak prvi mi je malenkost boljsi! ;)
    Sem ti odg. glede frizure na mojem blogcu :) Po naravi imam ze ravne lase in se mi ni potrebno likati ceprav si vcasih prav zelim da bi imela kaksen kodrcek spredaj.. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. tudi meni. :) sicer se za končno verzijo še odločam, datum imam pa že. :)
      hvala za odgovor, sem ga prebrala in ti odgovorila. ;)

      Izbriši