petek, 7. december 2012

Dobrodelna prireditev: Dijak dijaku

Na naši gimnaziji je prireditev dijak dijaku večletna tradicija, ki jo dijaki pripravijo vsako leto v začetku decembra. Letos je potekala, na dan Sv. Miklavža.
Čeprav sem domov prišla šele ob štirih in se mi po dveh urah višjega nivoja iz matematike, ni dalo niti premakniti prsta na nogi in kljub vztrajnemu prepričevanju sestrične naj NE pridem, sem se vseeno odločila, da se prireditve udeležim. Tokrat v vlogi gledalca, kar je zame precejšna redkost.
Tako sem se ob 18.00 uri znašla v prepolni predavalnici naše gimnazije, ki je bila že praznično okrašena. Takoj po prihodu, sem pozdravila svojo nekdanjo učiteljico angleščine, ki je nisem videla že od devetega razreda, nato pa sem prisluhnila eni uri in pol dolgemu programu.

Tema letošnje prireditve so bile pravljice, v kar sta nas že čisto na začetku uvedla voditelja s predelano pesmijo Pravljica o mavričnih ljudeh. Sledile so pravljice našega otroštva, Sneguljčica in sedem palčkov, Pepelka, Rdeča kapica, Kraljična na zrnu graha in Trnjulčica. Dijaki, ki se učijo latinščino so nam predstavili Plavtova Dvojčka, prvi nastop pa so imeli tudi Improligovci, ki so predelali vsem znano Sneguljčico, ki pa je imela precej več kot sedem palčkov. Srečali smo se tudi s prevzetnim miškom, ki ga je na koncu kaznovala tigrica in ga pojedla.
Na koncu je sledil še gimnazijski reprski duo, ki je zarepal, še par vrstic o dobrodelnosti in pomoči potrebnim.

Preživela sem super večer v družbi dijakov in na koncu odšla domov dobre volje in vesela, da pripadam taki masivni množici ljudi, ki se je potrudila in naredila Miklavžev dan še lepši.

Ni komentarjev:

Objavite komentar