sreda, 18. julij 2012

Seaside with friends.

Sunshine_friendship_refrigerator_magnet-p147764800233236276b2gru_400_large










Pa sem tudi to dočakala. Prve počitnice s prijatelji. Zanimive, zabavne, smešne in seveda nekaj kar je popolnoma značilno za našo družbo: nore. V sredo pred enim tednom smo se kot neka skupina športnikov s kombijem odpeljali na Pag. Moje navdušenje se je pokazalo že med vožnjo po Jadranski magistrali, s čudovitim pogledom na Jadransko morje, ravnodušna pa nisem ostala niti pri vožnji s trajektom, saj sem se tokrat peljala prvič (vse je enkrat prvič). Ko smo prispeli v kamp, kjer smo imeli super razgled na morje, smo se hitro razpakirali, nato pa noč preživeli s kartami v rokah. Izgubila sem seveda jaz (kdo pa drug), moja kazen pa je bilo ogovoriti neznanca. Naslednje jutro smo bili kar pridni, saj smo vstali že ob desetih (za nas zeloooo zgodaj) in se po obilnem zajtrku odpravili na plažo. Po poležavanju na plaži in kopanju v kristalno čisti vodi smo se zvečer odpravili v mesto.
Nekako smo v  enem tednu postali glavna atrakcija kampa. Z blazinami, spalkami in ogromnimi torbami smo se vsak dan vozili z rolerji po plaži, se z rolerji "švercali" na vlakcu do mesta, skratka delali pi*darije. Vsak dan smo kasneje hodili spat in še pozneje vstajali (naš rekord je bil ob dvanajstih. ;)) Spoznali smo nove prijatelje in srečali stare znance. Skratka, kljub manjšim nevšečnostim smo uživali na polno!! ;))

Ni komentarjev:

Objavite komentar