petek, 6. julij 2012

It's about learning how to dance in the rain.



Zgornja slika popolnoma opiše današnji dan.

Potem ko sem v nedeljo, končno dočakala polnoletnost, prejela cel kup lepih voščil (eno mi je še posebno ostalo v spominu) in svoje prijatelje peljala ven (seveda ni šlo brez javnega osramočenja, hvala A), sem v tem tednu nekako poskusila kar nekaj novih stvari. Pa ne da pišem seznam ali list stvari (ta seznam nastaja predvsem v moji glavi), ki si jih želim narediti ampak enostavno sem ugotovila da je življenje prekratko, da ne bi poskusila vsaj nečesa novega. Tako sem danes kljub prekratki noči, vstala ob šestih in se z R, V in S odpeljala proti Kopru. Kljub zgodnji uri je bilo na morju že peklensko vroče in kar nismo morale dočakati da se vržemo v vodo. Hitro smo si kupile lubenico, se preoblekle v kopalke, nato pa se nastanile na kopališču. Seveda ni minilo niti pet minut in že smo se vrgle v kristalno čisto vodo (kar je čudno, glede na to da je Luka Koper v neposredni bližini). Ker pa je vreme zadnje dni popolnoma zmešano, se je seveda takoj v trenutku ulil dež (Angleži bi v tem primeru uporabili frazo it's raining cats and dogs). In ker sem se odločila da moram poskusiti nekaj novega in ker sem jaz pač jaz, sva se skupaj z V odločile za tek po dežju. Občutki: fantastični! Kljub mokri obleki in lasem ter toči je bilo moje počutje na vrhuncu. S tem tekom sem nadoknadila tudi včerajšnjo boso hojo po dežju. Poskušanje novih stvari pa se ni ustavilo le pri teku v dežju ampak se je nadaljevalo v poskušanju mehiške hrane (čeprav ne vem zakaj sem čakala tako dolgo, ker ni nič posebnega).

Zato je ta slika popoln opis današnjega dne. Zakaj bi čakali na sonce, ko pa lahko plešemo v dežju? In ker sem po srcu še vedno otrok (kdo pa ni ;), bom ta deževen večer preživela ob gledanju filma Zrcalce, zrcalce (kritika sledi kasneje).


Moj seznam (ki je zaenkrat samo v moji glavi), se počasi dopolnjuje, zagotovo pa na njem ne boste našli kakšnega bungee jumpinga ali skoka s padalom. ;)

C'est la vie.

Ni komentarjev:

Objavite komentar